. Slapukas.lt įsipareigoja Klientui prekes pristatyti ne vėliau kaip per 1–4 darbo dienas nuo patvirtinimo apie užsakymo vykdymą išsiuntimo Klientui. Toks terminas netaikomas tais atvejais, kai Slapukas.lt sandėlyje nėra reikiamų prekių, o Klientas informuojamas apie užsakytų prekių trūkumą. Kartu Klientas sutinka, kad išimtiniais atvejais prekių pristatymas gali vėluoti dėl nenumatytų aplinkybių, o Slapukas.lt įsipareigoja nedelsdamas susisiekti su Klientu ir suderinti prekių pristatymo klausimus.

2. Užsakydamas prekes, Klientas įsipareigoja nurodyti prekių pristatymo vietą, pasirinkti prekių pristatymo laiką (nurodydamas intervalą, jeigu pateiktas) ir asmenį, kuris priims prekes.

3. Klientas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, kai remiantis visais Kliento pateiktais duomenimis prekės pristatomos nurodytu adresu, tačiau prekių Klientas negali pats priimti, jis neturi teisės reikšti Slapukas.lt pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.

4. Užsakius prekes Slapukas.lt internetinėje parduotuvėje:

a. jos patogiu laiku pristatomos per kurjerių tarnybą UAB „Venipak“, t. y. darbo dienomis nuo 8 iki 17 val.;

b. priimdamas prekes, Klientas privalo dalyvaujant kurjeriui apžiūrėti siuntos pakuotes. Pastebėjęs pakuočių pažeidimų, Klientas turi tai pažymėti siuntos važtaraštyje ir surašyti siuntos pažeidimo aktą;

c. Slapukas.lt neprisiima atsakomybės už siuntos ar jos dalies sugadinimą, jeigu siuntos priėmimo metu apie tai nebuvo įrašyta siuntos važtaraštyje;

d. tais atvejais, kai nustatytu laiku Klientas prekių priimti negali, jis įsipareigoja nedelsdamas apie tai pranešti UAB „Venipak“ kurjeriui tuo telefono numeriu, kuriuo su juo buvo susiekta.

5. Jei UAB „Venipak“ sąlygos pristatyti prekes nesudaromos dėl Kliento kaltės arba esant nuo jo priklausančioms aplinkybėms, Klientas turi teisę prekes atsiimti pats su UAB „Venipak“ sutartoje vietoje. Kitu atveju, Klientui tris kartus neatsiėmus prekių, prekės grąžinamos Slapukas.lt, o Klientas neturi teisės reikšti pretenzijų dėl prekių nepristatymo laiku. Be to, Slapukas.lt visais atvejais atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pristatymo termino pažeidimą, jeigu prekės Klientui nėra pristatomos arba pristatomos ne laiku dėl Kliento kaltės arba esant nuo Kliento priklausančioms aplinkybėms.

6. Klientas privalo nedelsdamas informuoti Slapukas.lt elektroniniu paštu:

a) jeigu, gavęs Slapukas.lt patvirtinimą apie išsiųstas prekes, per 3 darbo dienas nesulaukia pristatomos siuntos;

b) tais atvejais, kai siunta pristatoma pažeistoje, sulamdytoje arba kitaip sugadintoje pakuotėje;

c) kai siuntoje yra ne užsakytos prekės arba netinkamas užsakytų prekių kiekis, ne visa prekių komplektacija, netinkamo dydžio ar matmenų prekės.

7. Visais atvejais, kai kurjerio pristatytos siuntos pakuotė yra suglamžyta, šlapia ar kitaip išoriškai pažeista, Klientas privalo kurjerio pateiktame siuntos pristatymo patvirtinimo dokumente tai nurodyti (parašyti pastabas) arba surašyti atskirą aktą dėl tokių trūkumų. Tai Klientas privalo padaryti dalyvaujant kurjeriui. Tokių veiksmų neatlikus, Klientas negali reikšti pretenzijų Slapukas.lt dėl prekių pažeidimų, jeigu tokie pažeidimai atsirado dėl pakuotės pažeidimų, apie kuriuos Klientas nenurodė siuntos pristatymo patvirtinimo dokumente.

8. Tais atvejais, kai priimdamas prekes Klientas pastebi, kad siuntoje nėra tinkamos prekių komplektacijos, jis privalo nedelsdamas apie tai informuoti Slapukas.lt.

9. Slapukas.lt atleidžiamas nuo atsakomybės už terminų pažeidimą, jeigu prekės Klientui nepristatomos ar pristatomos ne laiku dėl Kliento kaltės arba esant nuo Kliento priklausančioms aplinkybėms.

10. Pristatant prekes Klientas privalo kartu su Slapukas.lt arba jo įgaliotu atstovu UAB „Venipak“ patikrinti siuntos būklę ir pasirašyti sąskaitą faktūrą, važtaraštį ar kitą siuntos perdavimo-priėmimo dokumentą. Klientui pasirašius sąskaitą faktūrą, važtaraštį ar kitą siuntos perdavimo-priėmimo dokumentą, laikoma, kad siunta yra perduota tinkamos būklės.

11. Slapukas.lt pasilieka teisę vienašališkai pagal aplinkybes nuspręsti, kokiu būdu iš nurodytų šių Taisyklių 4 punkte pristatyti užsakytą(-as) prekę(-es) Klientui, o Klientas be išlygų sutinka su šia sąlyga.

12. Į Kuršių Neriją prekės nepristatomos, arba pristatomos atskiru susitarimu.

13. Prekių pristatymas visoje Lietuvoje nemokamas.